ສາລະໜ້າຮູ້ຕ່າງໆ

  • 12 ມ.ນ

ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງອາການຜູ້ຕິດເຊື້ອໂຄວິດ-19 ກັບ ໄຂ້ຫວັດທຳມະດາ

  • 03 ມ.ນ

ອາຫານທີ່ປ້ອງກັນມະເລັງປາກມົດລູກ 12 ປະເພດທີ່ຄວນ ເລືອກກິນໃຫ້ຖືກຊ່ວຍລົດຄວາມສ່ຽງໄດ້

1. ຜັກກະລົດ ມັນດ້າງ ແລະ ຫມາກອຶ: ຜັກ-ຫມາກໄມ້ທີ່ມີສີສົ້ມເຂັ້ມເຊັ່ນ: ຜັກກະລົດ, ມັນດ້າງ ຫລື ຜັກທີ່ມີສີເຫລືອງແກ່ຄືຫມາກອຶ ມີຄຸນສົມບັດຊ່ວຍຕ້ານການເກີດເຊວມະເລັງ